ФЭНДОМ

Пример жалобы на ГАИ

Прокурору Донецької області

МУРЗІ В.В.

Громадянина

Іванова Івана Івановича,

Що мешкає за адресою :

83000, м. Донецьк, вул. Артема, буд. 100, кв. 20

СКАРГА

на дії співробітника ДПС ДАІ МВС України.

21 травня 2006 року я їхав по пр. Ленінському на автомобілі Honda Accord, держ. номер ХХХ-ХХ , яким керую на підставі довіренності № ХХХ ХХХХХХ від 30 березня 2006 року. В районі фабрики „Конті” мене зупинив патруль ДПС ДАІ МВС України. Інспектор (нагрудний знак ДО 475) не представився і сказав мені, що я перевищив дозволену швидкість. За його даними я їхав зі швидкістю більш, ніж 90 км/год. Я не погодився з ним, сказавши, що їхав зі швидкістю рівно 60 км/год, бо там завжди стоїть патруль і я про це знаю. Після цього інспектор почав питати у мене „що ми будем далі робити ?”. Я йому відверто сказав, що хабар я йому не дам і ми будем робити все по закону – тобто складати протокол і розбиратися в суді. Інспектор став вимагати від мене пройти до нього в автомобіль, де знаходився інакший співробітник ДПС ДАІ (або декілька спіробітників – точно сказати не можу, бо скло в автомобілі було затоноване). При тому він забрав мої документи і сам пішов в машину. Я відмовився йти за ним і продовжував сидіти в своєму автомобілі. Зі мною в машині були присутні : моя дружина, син і брат. Через деякий час інспектор повернувся з протоколом, в якому було заповнено мої дані (дані з моїх документів). Даних про порушення в протоколі не було. Я відмовився підписувати такий протокол, бо він був не цілком заповнений. Знаючи про наявність корупціі серед співробітників ДПС ДАІ я став вимагати повністю заповнити протокол, що інспектор і зробив, написавши що я перевищив швидкість. Далі я став вимагати від інспектора згідно закону ознайомити мене зі ст. 268 КпАП України, що він зробити не зміг (на мій погляд він просто не знав цієї статті). Про цей факт я написав в протоколі в графі „Пояснення”. Я не писав там, що показання прибору не були мені доведені, як і не був показаний сам прибор (є підозра, що це був несертифікований прибор старого зразка), тому що збирався сказати про це в суді. Після цього інспектор почав неповажно розмовляти і погрожувати мені, що зробить запис у талон порушень. Я сказав, що він може робити що вважає за потрібне, але я все буду оскаржувати в суді. Тоді він зробив мені в талон порушень запис „ДО 475 від 21.05.06” в графі „2” – Перевищення встановленної швидкості руху більш ніж на 20 км./год., а також поставив жирну точку в графі „6” – Порушення правил, що спричинили створення аварійної ситуації, або ДТП. Вважаю дії інспектора перевищенням посадових повноважень, бо він зробив запис про порушення, яке не доведено в законному порядку в суді. Окрім того, від зробив не передбачену законом помітку в талоні.

Згідно КпАП України, строк розглядання справ по адміністративним правопорушенням – 2 місяці. Враховуючи, що сьогодні 18.12.2006р., тобто з моменту складання протоколу пройшло більш ніж півроку, і за цей час я не отримав повістки в суд, я маю підстави вважати, що або протокол був інспектором знищений через помітку в ньому про його некомпетентність (в чому я особисто бачу наявні ознаки корупції), або суд розглянув справу без моєї присутності, що є порушенням ст. 268 КпАП України.

Враховуючи вищеописані факти,

ПРОШУ :

1. Перевірити законність дій інспектора ДПС ДАІ МВС України з нагрудним знаком ДО 475.

2. Перевірити наявність протоколу про адміністративне правопорушення щодо мене від 21.05.2006р., чи поступав такий протокол в Кіровський районний суд.

3. Перевірити наявність судового рішення по цьому протоколу, якщо таке рішення є, то внести протест щодо нього через порушення ст. 268 КпАП України.

4. Анулювати запис в талоні порушень до посвідчення водія.

Додатки :

1. Копія посвідчення водія.

2. Копія талону порушень.

3. Копія свідоцтва про реєстрацію автомобіля.

4. Копія довіренності на керування автомобілем.

18.12.2006р. ____________________

---

Дополняю также : существует приказ МВД №1217 от 22.10.2003г. в котором написано что инспектор МОЖЕТ написать нарушение в талон. Этот приказ противоречит всему чему только можно, но его никто не отменял, хотя с того времени менялась куча законов, административный кодекс. Тем не менее в случае отсутствия решения суда или в случае его отмены запись в талоне обязаны аннулировать.

Я вам в двух словах скажу на чем основывается отмена ЛЮБОГО решения суда по ГАИшным протоколам :

Срок адм. ответственности - 2 месяца. Суд как правило в суд не вызывает, что незаконно, противоречит ст. 268 КоАП, либо вызывает простой повесткой, доказать получение которой НЕВОЗМОЖНО. То есть все равно что не вызывает. Спустя 2 месяца с момента составления протокола можно начинать опротестовывать. Обжалованию административные решения суда НЕ ПОДЛЕЖАТ, но есть прокуратура, которая может внести протест, на основании которого решение суда может быть отменено. В моем случае там кроме нарушения процессуальных норм, что являются обычным явлением - у судов просто нет средств на такое количество повесток, были также другие нарушения : в деле отсутствовало доказательство моей скорости (с нашими приборами доказать что эта скорость моя - НЕВОЗМОЖНО), инспектор нарушил порядок составления протокола, хотя бы просто потому что НЕ СМОГ меня ознакомить со ст. Конституции и КоАП, с которыми ознакомить ОБЯЗАН. Короче прокуратура внесла протест, решение отменили, запись аннулировали.

См. также Править